30-10-2015

5 schattige Winnie de Poeh producten


Hoi allemaal!

Jullie kennen hem vast wel. Het iets te dikke gele beertje dat dol is op honing. Winnie de Poeh.
Van alle Disneyfiguren vind ik hem toch wel het allerleukst. Waarom? Hij is super schattig, altijd lief en sociaal.
Natuurlijk is niet alleen Winnie zelf hartstikke leuk, ook zijn vriendjes zijn hartstikke lief.
Daarom ben ik laatst op zoek gegaan naar producten van mijn favoriete beertje, en daar klonken zoveel "ahw"s en "omg"s dat ik besloot er een paar met jullie te delen.




 1. Winnie-vans

Vans. Ze zijn er in alle soorten en maten. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze zijn er gemaakt. Niet vreemd dus dat ik vrij snel deze schattige variant van Winnie de Poeh had gevonden. Zelf ben ik helemaal dol op Vans, en staan er nog zo'n 20 paar op mijn verlanglijstje, maar deze vind ik wel echt heel erg leuk. En, ze zijn er ook in baby- en kindermaten!

$60, vanaf maat 10,5 (Helaas niet meer in kleinere maten dus...)








2. Winnie hartjesketting

Kettinkjes kan een vrouw nooit teveel hebben. En een jong meisje vind kettinkjes ook hartstikke leuk. Dit leuke gouden kettinkje komt dus eigenlijk altijd van pas. En doordat het maar 1, hele basic kleur is, past het overal bij. Dus waarom zouden we er niet gelijk een aanschaffen? Het kettinkje is super schattig en ook leuk als cadeautje. (Wel een beetje duur missschien.)











3. Iejoor-knuffeltje
Nog zo'n voorbeeld dat de Winnie de Poeh karakters super schattig zijn: Iejoor. Het lieve ezeltje. Hij kijkt je altijd aan met zulke lieve oogjes, en dat staartje met die strik en spijker. Dit schatje kan mijn dag altijd wel beter maken. En knuffeltjes ook. Want knuffels kunnen dat vriendje vervangen waar je in verhalen altijd over leest, maar die ik dus gewoon niet heb. En daarnaast, Wie kan je nou beter vertrouwen dan een Iejoor knuffel?









4. Winnie-phonecase
Wat is op het moment een van de meest gebruikte dingen door vooral de jeugd? Juist. Een mobieltje. We kunnen gewoon niet meer zonder. Niet alleen maar voor bellen en sms'en, nee. We gebruiken hem echt voor al-les. Instagram, twitter, facebook, whatsapp... En dat hoesje is er ook niet meer alleen voor de bescherming. Een hoesje is onderdeel geworden van de complete outfit. Nou, met dit hoesje om je telefoon, weet je in ieder geval zeker dat jouw telefoon er niet meer saai uitziet!







5. Winnie de Poeh trein
Robin en Winnie
Toen ik geboren werd, kreeg ik een treintje. Volgens mij heb ik die van mijn oma. Het treintje was van hout en bestond uit 7 delen. In het voorste deel zat de machinist, en de andere 6 delen bevatten elk een deel van mijn naam. Disney heeft zoiets ook gemaakt in Winnie de Poeh thema. Deze is gemaakt om elk jaar een deel cadeau te doen aan een kindje, en de leeftijd staat er dan op. Zo heb je elk jaar een leuk cadeatje, waar het kind ook nog wat aan heeft!
Helaas, nummer 3 van Iejoor kon ik niet vinden. Zie jij hem wel in de Disney-store op internet? Laat dan een linkje achter in de reactie!


Bedankt voor het lezen!
Xxx, Dagmar

1 opmerking: